donderdag 26 december 2013

Een warm gebaar

Soms word je verrast vanuit een onverwachte hoek met een bijzonder gebaar. Geertje en ik zijn nu ruim een jaar met Theeduif bezig. We hebben veel ideeën, vullen elkaar goed aan en vormen een perfect duo. Maar nog belangrijker: we zijn hele goede vriendinnen. Dit maakt het alleen nog maar leuker om samen aan iets te werken waar je beiden energie van krijgt, in gelooft en een grote glimlach van krijgt. Afgelopen zaterdag werd ik verrast met een bijzonder cadeau. Geertje had stiekem opdracht gegeven aan Annemiek van 'The Owl said' om een theekop voor mij te ontwerpen. Zo origineel en toepasselijk en extra leuk omdat we de kunstenares een beetje kennen. We leerden elkaar namelijk een jaar geleden kennen via Twitter en volgen elkaar nu ook op Instagram. Daar had ik een keer een foto voorbij zien komen van een theekop die Annemiek geschilderd had. Ik herinner me nog dat ik toen al dacht "wat een leuke kop." Ik geloof niet dat ik dit tegen Geertje heb gezegd, maar blijkbaar dachten wij hetzelfde.

Het begon al met de mooie verpakking van het cadeautje, wat een feest! Daarna kreeg ik ook nog een prachtig ingepakt ontwerp, waarbij ik allerlei elementen herkende: een duif, Parijs, enveloppen.. dit was de vluchtroute van Theeduif! Het inpakpapier ligt nog even op mijn bureau, omdat ik het te mooi vind om weg te gooien. Het ontwerp staat te pronken in mijn vensterbank. En de theekop? Die heeft nu nog even een ereplekje op mijn kast, maar het eerste kopje thee ga ik daar snel uit drinken, en daarna zullen er vast nog heel veel meer volgen.

Wil je meer foto's zien van deze theekop of ander werk van Annemiek? Neem dan een kijkje op haar blog of in haar Etsy winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten