woensdag 9 oktober 2013

What to do in October?

Oktober. Ik houd er wel van! Met je neus in de najaarszon. De goud,bruin, rode, oranje blaadjes dwarrelen door de lucht. Gewikkeld in een fijne sjaal naar buiten. Maar waar ga je dan heen? Deze vraag stelde ik mijzelf vanavond...

What to do in October? Een paar tips op een rijtje.

World Food Festival
Het World Food Festival in Rotterdam staat met koeienletters in mijn agenda. Tot en met 27 oktober is Rotterdam dé culinaire hot- spot. Het World Food Festival gaat over kokkerellen, (lekker) eten en de nieuwste ontwikkelingen in de voedselindustrie. Van markten en proeverijen tot workshops en sterrenrestaurants. Kortom, veel te zien en vooral te proeven! Kijk hier voor het programmaoverzicht. Mij lijken o.a. de Minitaartjes workshop (12 oktober) en de Thee-spijs proeverij bij Rodin (20 oktober) erg leuk. Wie weet zien we elkaar daar! :)

Framed in Print
Deze tentoonstelling in Foam geeft van 10 oktober t/m 11 december 2013 aan de hand van het werk van vijf fotografen een overzicht van veertig jaar fotografie in toonaangevende Nederlandse tijdschriften, zoals Avenue, Elegance en Avantgarde. Ik verwacht heel veel eye candies.

Genieten van Jack Johnson
Regent het? Blijf vooral lekker binnen en draai het nieuwste album From Here To Now To You, van Jack Johnson. Met zijn warme stem, zoete teksten en vertrouwde gitaarmuziek waan je je even op Hawaï...

Heb jij leuke tips? Dan horen we het graag! 


Via @jmeelin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten