woensdag 19 december 2012

Inpakken en weg geven


Ik kan erg blij worden van het zoeken naar (kerst)cadeautjes voor mijn vrienden en familie. Op zoek gaan naar het perfecte, origineelste cadeau, is dan ook een ware sport. Je best doen om iets te vinden wat bij haar of hem past, zonder dat diegene dat zelf had bedacht. In de aanloop naar Kerst kom ik hier en daar wat tegen, wat vervolgens netjes wordt opgeborgen in mijn lade. Daarna begint misschien wel het allerleukste gedeelte: de cadeautjes inpakken. Zelfs de meest praktische cadeautjes, zoals sokken voor mijn vader die alles al heeft, veranderen opeens in bijzondere creaties.

Dit jaar houd ik het op rood en bruin. Bij de Tiger in Utrecht vond ik voor een paar euro de perfecte inpak-materialen: bruin (craft) inpakpapier (2 euro voor 20m), rood jute-achtig touw en rode hartjeslabels (1 euro voor 30 labels) waar de namen opgeschreven kunnen worden. Voilà, mijn cadeautjes zijn klaar voor onder de kerstboom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten