zondag 21 april 2013

Moederdag! Hoe zet jij je moeder in het zonnetje?

De beste zelfgemaakte appeltaart, een zoete parfum, haar lievelingsliedje, het vrolijke zomerhoedje of haar gekke grapjes… Allemaal hebben we op onze eigen manier herinneringen aan onze moeder.
Ik mag een gat in de lucht springen met mijn moeder: Altijd staat ze voor mij klaar met goede raad, lieve woorden en een dikke knuffel. Maar eigenlijk zeg ik te weinig hoe blij ik met haar ben. Hoe fijn ik het vind dat mijn broers en ik haar altijd kunnen bellen over van alles en nog wat: de beste recepten, vriendjes of studie. Hoe bijzonder is het dat ze aan één woord al hoort hoe wij ons voelen? Hoe fijn het is om in een schoon opgemaakt bed een weekend thuis te komen (met een boeketje naast ons bed). Ja, ze is echt een topper!

Herkenbaar? Laat de 2e zondag van mei dan niet ongemerkt voorbij gaan. Stuur je moeder bijvoorbeeld een kaartje voor Moederdag. Met een lieve boodschap of om haar uit te nodigen voor een high tea of voorjaarspicknick in het park. Wij hebben twee Moederdag kaarten ontworpen in een beperkte oplage, zodat je echt iets unieks kan sturen. Bestel ze alvast, zodat je zeker weet dat je op tijd bent. Wij zorgen er voor dat ze 12 mei worden bezorgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten