zondag 17 februari 2013

HoneyPie: de vrolijkste huiskamer van Middelburg


Als Zeeuws meisje weet ik, ook nu ik in Utrecht woon, de leukste plekjes in Middelburg te vinden. De weg naar HoneyPie in Middelburg weet ik dan ook goed te vinden. HoneyPie is één van de vrolijkste theehuizen die ik ken. De bonte servieskast, de banken en stoeltjes met vrolijke gekleurde kussens en de vitrines vol met zelfgemaakte taarten, zijn steevast onderdeel van hun interieur. Toen ik er dit weekend binnen stapte werd ik verrast: HoneyPie was net een kleine transformatie onder gaan!

Niet nieuw, wel veranderd. HoneyPie is groter geworden! De ruimte is twee keer zo groot geworden, maar de gezellige ‘huiskamersfeer' is zeker gebleven! Ook het assortiment aan thee is nog steeds enorm. Zowel koffie als thee wordt onbeperkt in kannetjes geserveerd voor € 3,- per person. Daar zeg ik als theeliefhebber geen nee tegen! Op zoek naar een leuke activiteit met vriendinnen? Bij HoneyPie krijg je een high tea (in drie rondes) of voor de echte zoetekauw: een chocolate tea. Ook is er dagelijks een wisselende dagtaart. Niet in de buurt? Dan kan je meesmullen op hun zoete Facebook pagina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten